sobota, 18 grudnia 2010

Zapraszam na lodowisko

Zostaniemy dziś w klimacie sportów zimowych, ostatnio były sanie, a dziś zapraszam na lodowisko. Z kolekcji papierów KAISERCRAFT od Craft4You przygotowałam dwie karteczki.



Ostrza łyżew pokryłam srebrnym pudrem do embossingu TH



Obowiązkowo kartki są postarzone przy pomocy tuszu Distress Ink Vintage Photo oraz przyrządu - Tim Holtz Paper Distresser.



I druga karteczka z dodatkiem gazety - czyli materiałem, z którym nie mogę się rozstać przy tworzeniu prac :)



Zawsze byłam maniaczką jazdy figurowej na lodzie i hokeja :))) Uwielbiam łyżwy !



Dodatkowa mała dekoracja w stylu Vintage, którą można załączyć do prezentu lub też powiesić na choince.



I jeszcze dodatkowa, szybka karteczka z moich resztek materiałowych, między innymi papieru ILS ( skrawki pozostałe z wycinania latarenki), resztek koronki Kaisercraft i stempelka z Lemonade.





Pozdrawiam serdecznie
Ania - Annar

17 komentarzy:

noomiy pisze...

świetnie się te łyżwy prezentują! :)
Bardzo zimowe i świąteczne klimaty u Ciebie! :)

timboctou pisze...

świetne są te łyżwy! fantastyczny pomysł!

Agni pisze...

Super pomysl i swietne wykonanie!! A kolory moje ulubione!!! Pa-Ag

Gosik pisze...

extra! bardzo fajne prace!

Guriana pisze...

cudny ten motyw łyżew!!:))

Ludkasz pisze...

Uwielbiam do Ciebie wpadać:) Świetne prace:)

AgnieszkaBe pisze...

Świetne te karteczki!!!!

jolutka123 pisze...

Piękne! i cudny motyw na kartki:))

Unknown pisze...

Łyżwy rewelka, zwłaszcza na czerwono-zielonym tle. Dziękuję za miłe komentarze, niestety skrzypeczki wykorzystałam po austriackich pralinkach, ale na upartego można by jakiś szablonik zrobić. Ten przyrząd do postarzania to dobra rzecz? - sprawdza się?

cyga pisze...

świetna jazda figurowa z papierem i wstążką w tle

Unknown pisze...

Jeśli chodzi o distresser to używam go w 99% moich prac :))) Kiedyś korzystałam z noża, czy nożyczek, ale zdecydowanie wolę postarzacz

angel pisze...

Przepiękne te łyżwiarskie karteczki!
Ja też uwielbiam jazdę figurową na lodzie:)

Gaby Bee pisze...

Merry Christmas and a very Happy Healthy New Year to you and all your loved ones.

Gaby xo

Aggaw pisze...

Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :-)
Agnieszka

Encza pisze...

Wesołych Świąt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Agni pisze...

WEsolych Swiat- Agnieszka

Rybiooka pisze...

Aniu ściskam jeszcze świątecznie :*