środa, 22 czerwca 2011

I znowu czas na małe prace ...

Witam ;)
Dziś znowu te mniejsze i mniej skomplikowane prace :)
Zaczynam od wyzwania tagowego na blogu Craft Artwork. Tym razem trzeba użyć przynajmniej dwóch elementów kojarzonych z pocztą :)





Kolejnym wyzwaniem są cztery maleństwa - Inchies - również na blogu Craft Artwork
"cztery pory roku"



Dziś środa, więc portal Polki Scrapują zaprasza na kolejne wyzwanie ATC
Temat przygotowała Arte Banale, a brzmi "Woda, pływanie" i jest związany z naszym tygodniowym zadaniem LATO



Życzę miłego dnia !
Pozdrawiam
Annar

12 komentarzy:

Zuza pisze...

pierwsza świetna :)

madebyviva pisze...

jesteś dla mnie mistrzynią małego formatu :-)

pierwszy tag genialny po prostu!

Matilde pisze...

Wszystko piękne! ATC jest chyba jednak the best. Uwielbiam Twoje prace :))

OriBella pisze...

Taaak, pierwsza praca naj:)

Guriana pisze...

małe formy masz we krwi:))..jak zwykle cudne:))..zwłaszcza ostatnie ATC!!!

Jowita pisze...

Pieknosci tworzysz - jak zawsze

Gosik pisze...

wszystko piekne, cudne, ale te inches... po prostu rewelacja! jak udalo Ci się zmiescić tyle tresci na tak maleńkim kawałku papieru? jestem pod ogromnym wrażeniem :))

Agnieszka - ABOKU pisze...

Cudowności, a cytat z ostatniego ATC podoba mi się bardzo, bardzo :)

Unknown pisze...

Dziękuje bardzo ;)))

maj. pisze...

Są przepiękne!!!! Wszystkie, wszystkie!!!!

Ula H. pisze...

Dziękuję za wizytę u mnie :)
Twoje prace są przepiękne, podobają mi się przeszycia ręczne i różyczki, i anioły :) Pozdrawiam !!!

Ludkasz pisze...

Niezwykłe, piękne prace:)